reklama

Time is ticking AWAY!!!

Ale to kažédmu z nás, a koniec koncov si z toho nič nerobíme...i keď čo keď zrovna strácame ČAS tým, že píšeme, čítame, kreslíme, maľujeme...alebo zrovna spíme...čomu by som sa zrovna o tomto čase nedivil...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Otázkou zostáva čo je ČAS pre nás ako taký, možno ho využiť rôzne, ja ho momentálne využívam tak, že píšem ničhovoriaci text nekonkrétnej osobe, ktorá si to možno prečíta a možno to ocení a možno nie...a možno všetci spia, čomu by som sa ani nedivil...ja len, že každopádne čas beží...a všetkým rovnako...nerozdielne v tom sa nelíšime a to je fajn...možno by sme to mali využiť a možno srať na to...usporiť si ho do prasiatka...alebo pozerať sa na to ako sa piesok prelieva z hora na dol, i keď pieskoviská dávno z ekonomických dôvodov zrušili...kažodpádne čokoľvek spravíš, nech to má význam, nech to má opodstatnenie, vrátane lásky a tých ďalších skvostných vecí, nech si štastný, proste preži ten deň, aby prišiel ďalší skvelý deň aj keď "time is ticking away", proste že čas plynie...ale koniec koncov koho to zaujíma...ako tento článok, tento web, tento portál, internet a vôbec...o to ťažšie sa to píše...o to ťažšie sa to číta a chápať, že na čo???

Jano Kršák

Jano Kršák

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som...tá posledná bodka z tých troch:-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu